0080-bijbel-header-1920x422
  • 0080-bijbel-hp-banner-L-1920x1080

    De Bijbel

    De Bijbel is het meest gelezen, verkochte, en vertaalde boek ter wereld. Geen enkel boek roept zoveel reacties op. Geen enkel boek roept zoveel vragen op. In deze serie geven we antwoorden op de veelgestelde vragen.
  • 0079-visiezondag-1920x1080

    Visie Zondag 2018

    De eerste zondag van het jaar delen onze Lead Pastors de visie voor het komende jaar. In deze boodschap delen Christophe en Brenda wat God hen op het hart heeft gelegd voor 2018: veranderde levens.
  • 0077-kerst-packshot-1920x1080

    Kerstdienst 2017

    Wat is de echte betekenis van Kerstmis? Wat we al lang vergeten zijn en niet meer begrijpen, is dat Kerstmis het einde is van een periode van lang hopen. Het is de vervulling van iets dat lang verwacht werd.
  • 0076-serie-bidden-1920x1080

    Geef.Mij.Meer.

    We willen steeds meer, vooral voor onszelf. Wat als gebed geen manier is om meer te krijgen voor onszelf maar om meer te geven aan anderen? Wat als gebed geen intercom is om ons te bedienen maar iets totaal anders?
  • 0075-steunenopreuzen-website-hp-banner-L-1920x1080

    Steunen Op Reuzen

    Ontmoet vier reuzen uit de Bijbel en ontdek hun geloof en het leven dat ze hebben geleid voor én met God. Laat je inspireren en steun op hun voorbeeld zodat je zelf een leven kan leiden voor én met God.
  • doopdienst1920x1080

    Doopdienst Najaar '17

    N.a.v. de doopdienst met 5 dopelingen, heeft Christophe een boodschap voor elke persoon in het publiek: zij die niets weten over de doop, zij die gedoopt zijn, en zij die nog twijfelen om zich te laten dopen.
  • 0072-hoehaalikalles-website-hp-banner-L-1920x1080

    Hoe Haal Ik Alles Uit...

    Je leeft maar één keer. Dan wil je alles uit je leven halen. Wat als God wel bestaat? In deze serie ontdek je Gods tijdloze beloften voor een leven met voldoening zodat je alles uit je leven kan halen.
  • visual

    Sta Op & Wees Vrij

    Waar we ons ook bevinden in ons leven, iedereen zit wel ergens vast. Maar God is zo goed dat Hij ons wil vrijmaken. Gastspreker Chris Verniers toont ons wat dat voor ons kan betekenen.
  • 0071-Jakobus-website-hp-banner-L-1920x1080

    Jakobus

    In deze serie over het boek Jakobus leren we hoe ons geloof in God een verschil zou moeten maken in ons leven. Ontdek wat dit betekent en hoe dit vorm te geven. Geloven is immers geen filosofie maar een levensstijl.
  • 0070-website-hp-banner-L-1920x1080

    Zomer Bij Alive

    De zomer is begonnen, ook bij Alive. We zetten de zomer alvast goed in met vier verschillende sprekers en vier verschillende onderwerpen. Het wordt vast en zeker een mooie zomer bij Alive.
  • 0069-vaderhart-website-hp-banner-L-1920x1080

    Het Vaderhart Van God

    Wie is God voor je? Wist je dat de Bijbel Hem de goede Vader noemt? Jammer genoeg roept voor velen het woord vader slechte herinneringen op. In deze serie gaan we op zoek naar wie God de Vader werkelijk is.
  • 0068-allesisliefde-website-hp-banner-L-1920x1080

    Alles Is Liefde

    Liefde kent vele gezichten. Liefde voor je partner, voor je kinderen, voor je vrienden, voor anderen, voor een stad, ... voor God. Alles is liefde. God is liefde. We zetten de liefde centraal, zowel in theorie als in praktijk.
  • 0066-slapelozenachten-1920x1080

    Slapeloze Nachten

    Niets geeft meer stress dan onzekerheid. In deze serie gaan we op zoek naar wat het betekent om door te duwen wanneer twijfels, vragen en angsten de kop opsteken. Hoe we minder kunnen vrezen en meer vertrouwen.
  • 0062-pasen-website-hp-banner-L-1920x1080

    Paasdienst 2017

    Pasen gaat dan ook over de herinnering en de viering van de enige hoop die in staat is om ons leven te dragen. Er is hoop voor je verleden, voor je heden, en voor je toekomst. Die hoop is levend. Die hoop is Jezus Christus.
  • 0060-levengeldhoop-packshot-1920x1080

    Leven Geld Hoop

    Hoe kunnen we geld uitgeven, sparen, en investeren met wijsheid? Hoe kunnen we de vrijheid vinden om vrijgevig te zijn. Ontdek hoe God naar geld en het leven kijkt zodat je kan leven met hoop, wat ook je situatie is.
  • doopdienst1920x1080

    Doopdienst Voorjaar

    Drie jongen mensen lieten zich zondag dopen. In deze korte prediking bespreekt Christophe de doop en geeft drie goede redenen om je te laten dopen als je de beslissing genomen hebt om Jezus te volgen.
  • 0057-kerk-website-hp-banner-L-1920x1080

    Samen Kerk Samen Sterk

    Wat als de kerk een groep mensen is, waar leven is, waar liefde is, en waar er zelfs gelachen wordt? Wat als het iets is dat jouw leven sterker en rijker maakt? Ontdek in deze serie de kerk zoals je ze nog niet kende.
  • 201701-waarom-website-hp-banner-l-1920x1080

    Waarom Ben Ik Hier?

    Je hebt het je vast ook al afgevraagd. Is ons verblijf op deze aardbol van geen enkele betekenis of zit er toch meer achter? Is het een tocht, een bestemming, een beroep of is het iets anders? Ontdek het samen met ons.
  • 0052-visiezondag-1920x1080

    Visie Zondag 2017

    Op Visie Zondag willen we samen vooruitkijken naar het komende jaar. In deze boodschap delen Christophe en Brenda wat God hen op het hart heeft gelegd voor 2017 en verder.
  • kerst-packshot-1920x1080-zonderdatum

    Kerstdienst 2016

    Kerstmis is het feest van het licht. Jezus is het licht in onze duisternis. In deze boodschap ontdekken we wat dat betekent en ook dat wie Jezus volgt nooit meer in de duisternis zal leven maar het licht zal hebben.
  • packshot_verticaal_1920x1080

    Verticaal

    God wil een relatie met jou, geen religie voor jou. In deze serie gaan we op zoek naar hoe we kunnen groeien in onze relatie met God. We ontdekken de verschillende aspecten die horen bij het ontwikkelen van zo'n relatie.
  • packshot_eervol_1920x1080

    Eervol

    Eren is meer dan een mentaliteit, het is een manier van leven. Het gaat om wat we doen en hoe we reageren. Het is belang hechten aan wat belangrijk is. Het gaat over geven wat verdiend is zelfs als het niet verdiend is.
  • driepunter-1920x1080-v1-1

    Driepunter

    Driepunter staat voor drie sprekers die samen drie punten bespreken. Laurens, Brenda en Laurien bespreken samen Efeziërs 4:1-6 en nemen elk 2 verzen voor hun rekening.
  • 0029-maargod-packshot-obed-pro-1920x1080-v1-1

    Maar God

    Maar God. Deze twee woorden kunnen het leven van elke persoon veranderen. De "Maar God" momenten zijn de momenten waarbij God een ommekeer brengt in onze situatie en ons een nieuw pad vol hoop aanbiedt.
  • prekenserie10-packshot-galaten-1920x1080v2.1

    Galaten

    Jezus stierf zodat wij vrij konden zijn. Ontdek in deze serie over het bijbelboek Galaten hoe je dagelijks in de vrijheid kan leven die God jou toewenst. In elke boodschap bespreken we een hoofdstuk.
  • Bagage-v3.1

    Bagage

    Zovelen claimen de bagage in hun leven niet. De meesten sleuren hun bagage mee en leren leven met niet ingeloste verwachtingen, onvervulde dromen, en onveranderd gedrag. We denken dat we het aankunnen, maar het blijft zich maar opstapelen.
  • roekelozeliefde_1920x1080

    Roekeloze Liefde

    Het christelijk geloof heeft vaak een negatief imago. Hoe komt dat? Waarom groeide de kerk zo hard in de eerste eeuwen na Christus? Liefde was de centrale boodschap. In deze serie gaan we op zoek naar wat het betekent om lief te hebben zoals Jezus.
  • Gezegend_Leven_1920x1080

    Het Gezegende Leven

    Niemand is van nature een gever zoals God. Ontdek hoe Gods principes i.v.m. vrijgevigheid jouw leven ten goede zullen veranderen. Want als God je hart verandert van zelfgerichtheid naar vrijgevigheid, dan zal dat elk onderdeel van je leven beïnvloeden.
  • doopdienst1920x1080

    Doopdienst

    Waarom dopen we eigenlijk? Wat is de betekenis en het belang van de doop? Wanneer iemand Jezus gaat volgen, wordt hij helemaal nieuw. De doop is de publieke verklaring van deze persoonlijke beslissing om Jezus te volgen.
  • Ik Ben-1920x1080

    Ik Ben

    God wil graag dat je Hem beter leert kennen. Want hoe beter je God kent, hoe zinvoller je leven wordt. Maar wie is God nu eigenlijk? In deze serie kijken we naar 3 kenmerken van God en wat die voor ons dagelijks leven betekenen.
  • Paaszondag2016

    Paaszondag 2016

    Op Paaszondag herdenken we wat Jezus voor ons heeft gedaan. In deze prediking focust Christophe op Gods liefde voor ons en de hoop die we daardoor kunnen hebben. Gods liefde is onvoorwaardelijk en in die grote liefde redt Hij ons van maar ook vóór zaken.
  • vijf-in-vijf_1920x1080

    Vijf in Vijf

    In de "Vijf in Vijf" geven we 5 sprekers de kans om een boodschap van 5 minuten te brengen. In deze eerste editie geven ze elke hun insteek op het onderwerp "blijdschap". Wat is blijdschap? Is blijdschap een keuze? Hoe vinden we blijdschap?
  • het-god-eerst-leven_1920x1080

    Het God-Eerst Leven

    We zijn allemaal op zoek naar dat simpel leven, een leven met geluk en voldoening. Blijdschap en voldoening gaan niet over meer, beter en groter maar over volgorde. In deze serie gaan we op zoek naar wat het betekent om God eerst te zetten in ons leven.
  • gebed_website_1920x1080

    Leer Ons Bidden

    Als gebed gewoon maar praten met God is, waarom vinden we bidden dan zo moeilijk? De leerlingen van Jezus wilden meer weten over gebed en vroegen Hem: "Leer ons bidden." In deze serie willen we groeien in gebed en groeien in onze relatie met God.
  • visiezondag

    Visie Zondag 2016

    Op Visie Zondag willen we samen vooruitkijken naar het komende jaar. We bespraken 2 zaken: het eerste deel ging over welke kerk we als Alive Kerk willen zijn, het tweede deel was een uitdaging voor elk van ons voor 2016.
  • geen-selfies-meer-1920x1080

    Geen Selfies Meer

    Tegenwoordig draait alles rond me, myself and I. De selfies en selfiesticks zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Maar draait het wel om mij? In deze serie gaan we op zoek naar wat het betekent om God en anderen op de eerste plaats te zetten.
  • wiedenkjedatjebent-serie-1920

    Wie Denk Jij Dat Je Bent?

    We hebben allemaal een beeld van hoe God ons ziet. Maar klopt dit beeld wel? Hebben we het juiste beeld van wie we zijn als christen? In deze serie gaan we op zoek naar onze identiteit in Christus en wat die identiteit allemaal inhoudt.
  • serie-graphic_kerk

    Dit Is Mijn Kerk?!

    Of je nu al jaren naar de kerk gaat of voor de eerste keer, we hebben allemaal een bepaald beeld van de kerk. Maar klopt dit beeld? Van waar komt de kerk? Wat is het nut van de kerk? In deze serie gaan we op zoek naar wie en wat de kerk nu echt is.